Potykacz reklamowy – w jakiej branży sprawdzi się najlepiej?
Potykacz reklamowy to dobra inwestycja w skuteczną reklamę, która od razu przyciąga wzrok i zapewnia doskonałą komunikację z Klientami. Zaletą potykaczy reklamowych jest dość niska cena oraz wytrzymałość, bo tak naprawdę w dobrą tablicę reklamową wystarczy zainwestować tylko raz. W jakich branżach wypadną one najlepiej? Podpowiadamy.
Branża gastronomiczna
Potykacz reklamowy sprawdzi się w branży gastronomicznej. Restauracje, bary szybkiej obsługi czy kawiarnie bardzo często posiadają własne potykacze reklamowe, dzięki którym w skuteczny sposób prezentują swoją ofertę. Potykacze przyciągają wzrok, z pewnością nie da się przejść wokół nich obojętnie. Są skuteczną reklamą, gdyż Klient wcale nie musi wchodzić do lokalu, by sprawdzić jego ofertę – wystarczy, że zerknie na informacje znajdujące się na tablicy reklamowej. Taka forma reklamy może przyczynić się do tego, iż do Twojego punktu sprzedażowego/usługowego trafi znacznie więcej Klientów. Przemyślana grafika, ciekawy design i postawienie potykacza w widocznym miejscu to gwarancja udanej reklamy. Dobrym pomysłem jest zainwestowanie w drewniany potykacz ze zmywalną tablicą, na której można pisać kredą. Wówczas codziennie będziesz mógł prezentować swoim Klientom nową ofertę – na przykład danie dnia czy aktualne promocje.
Branża kosmetyczna
Stojaki reklamowe nierzadko wykorzystywane są również w branży kosmetycznej. Prowadzisz salon kosmetyczny? Oferujesz usługi medycyny estetycznej? Wykonujesz makijaż permanentny lub jesteś właścicielem salonu masażu? A może zajmujesz się sprzedażą kosmetyków? Zainwestuj w potykacz reklamowy, a przekonasz się, jak wiele możesz zyskać! Na tablicy reklamowej warto przedstawić aktualny cennik, ofertę zabiegową, a nawet zdjęcia efektów zabiegów. Prócz tego powinny się na niej znaleźć takie informacje, jak nazwa salonu/logo, adres oraz numer telefonu.
Potykacze idealne w każdej branży
Potykacze reklamowe są proste w utrzymaniu, wytrzymałe, prezentują się naprawdę efektywnie, a do tego nie wiążą się z dużymi inwestycjami. Nic więc dziwnego, że na tę formę reklamy decyduje się coraz więcej przedsiębiorców – również tych prowadzących salony sprzedaży, sklepy odzieżowe, sklepy z biżuterią, drukarnie internetowe, a nawet biura podróży. Inwestując w potykacz z dobrą, przyciągającą wzrok reklamą, przekonasz się o jego skuteczności i w prosty sposób, bez żadnego wysiłku, dotrzesz do wielu osób każdego dnia. To świetny sposób na promowanie swojego biznesu i skuteczna reklama zewnętrzna.