Ścianki reklamowe

Każda firma potrzebuje odpowiedniego sposobu, aby zaprezentować swoje produkty i usługi w atrakcyjny dla odbiorcy sposób. Taka prezentacja zwiększa szansę na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży i – co za tym idzie – zysków. Szczególnie przydatne okazują się wysokiej jakości, dobrze przygotowane ścianki reklamowe, które znajdują szerokie zastosowanie. Można je bowiem wykorzystać w sklepie, biurze, na targach, konferencjach czy w wielu innych miejscach, w których znajdują się potencjalni klienci z grupy docelowej. Ścianki pop up, ścianki reklamowe - Warszawa - zobacz, co oferujemy.

Ścianki reklamowe oraz ich zastosowanie

Ścianki reklamowe oraz ich zastosowanie

Jak sama nazwa wskazuje, ścianki reklamowe mają za zadanie reklamować – produkt czy też usługę danej firmy. Można jednak wykorzystać ją również w celach informacyjnych, a nawet w roli dekoracji. Wszystko zależy od wizji zamawiającego oraz od tego, czym wyróżnia się produkt, który chce zareklamować czy też zaprezentować szerszej widowni. Oferujemy wiele rodzajów ścianek reklamowych, co sprawia, że możesz bez problemu stworzyć taki produkt, który odpowiada Twoim oczekiwaniom oraz specyfice produktu lub usługi, jaką chcesz zareklamować.

Ścianki reklamowe mają wiele zastosowań dzięki możliwości umieszczenia na nich grafiki. To z kolei sprawia, że odbiorca postrzega je jako efektowne i eleganckie, a stąd już tylko krok do wzrostu zainteresowania ofertą firmy. Możliwość personalizacji i stworzenia ścianki zgodnie z wizją klienta sprawia, że finalny produkt może jak najbardziej odzwierciedlać charakter reklamowego produktu czy też samej marki.

Cennik

Ścianki reklamowe z racji złożoności produktu i mnogości wariantów wykonania wyceniamy zawsze indywidualnie pod konkretne zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym handlowy|strefaxero.pl| |handlowy|strefaxero.pl.

Rodzaje ścianek reklamowych

Klasyczna ścianka czy może projekt oryginalny, wymagający, wzbogacony o dodatkowe oświetlenie? Nie ma znaczenia, jaką masz wizję i jak bardzo jest ona nietypowa – chętnie porozmawiamy o Twoim pomyśle i podejmiemy się realizacji również niekonwencjonalnych projektów, jeśli chodzi o ścianki reklamowe.

Zajmijmy się teraz rodzajami ścianek, które często możemy spotkać na targach, konferencjach czy w biurach.

  • Ścianki reklamowe: ścianki tekstylne

To jedne z najczęściej spotykanych ścianek. Te ścianki reklamowe są skierowane najczęściej głównie do przedsiębiorców, którzy pragną zareklamować swój produkt czy usługę, systematycznie uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i prezentacjach. Takie ścianki są przystosowane do częstego przenoszenia i transportowania. Ze względu na swoją aluminiową konstrukcję są to ścianki reklamowe lekkie, a także szybkie i proste w montażu. Przed wydarzeniem można je w kilka chwil złożyć, a po zakończeniu prezentacji równie szybko rozmontować i spakować, by przewieźć je w inne miejsce. Oczywiście nie można zapomnieć o nadrukach, które są istotą ścianki. Do wyboru jest tutaj nadruk dwustronny lub jednostronny, wybór zależy od wizji klienta.

  • Ścianki reklamowe: ścianki pop-up

Ścianki reklamowe typu pop-up są tworzone z myślą o szybkim składaniu i rozkładaniu – podobnie jak ścianki tekstylne. Tutaj jednak mamy do czynienia z już gotowym, całym, kompletnym zestawem, z którym można wziąć udział w targach, promocjach czy eventach bez potrzeby nabywania dodatkowych elementów wystawienniczych. Ściankę można od razu rozstawić, a po zakończonej akcji szybko i łatwo złożyć. Taki zestaw daje gwarancję, że całość będzie prezentować się estetycznie i spójnie, w pełni oddając charakter produktu, usługi czy samej marki.

  • Ścianki reklamowe: ścianki wystawiennicze hop-up

Ścianki reklamowe tego rodzaju wyróżniają się sposobem montowania. Mamy tu do czynienia z rzepami, co sprawia, że w bardzo prosty sposób można wymienić grafikę lub wyprać ją, jeśli zostanie ona zabrudzona. Ścianki reklamowe typu hop-up są wyposażone w lekkie, aluminiowe stelaże, których montaż jest szybki i bezproblemowy. Nie wymaga również dodatkowych narzędzi, co znacząco zwiększa mobilność produktu. Oczywiście nie sposób nie wspomnieć o najbardziej charakterystycznej cesze tego systemu, czyli grafice montowanej do stelaża za pomocą rzepów. Grafika jest zastosowana pod tkaninę, co znacząco usprawnia cały proces.

  • Ścianki reklamowe: ścianki wystawiennicze modułowe

Takie ścianki reklamowe, ścianki wystawiennicze można łączyć ze sobą, aby zbudować perfekcyjne stanowisko. Da się połączyć ze sobą pojedyncze systemy, jeśli na przykład zachodzi potrzeba stworzenia większego stoiska dla kilku osób prezentujących ofertę firmy. Największą zaletą takich ścianek jest fakt, że można je dowolnie dopasowywać w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Gdy potrzeba mniejszego stoiska, wystarczy jeden moduł, natomiast w momencie gdy potrzeba więcej miejsca, należy dołożyć kolejne moduły. Do tego rodzaju ścianek można również dołączyć oświetlenie.

Wysokiej jakości ścianka reklamowa pozwoli nie tylko w elegancki sposób zaprezentować firmę, produkt czy usługę, ale również przyciągnąć uwagę klienta. Zapewniamy wysoką jakość realizacji w atrakcyjnej cenie. Nasze ścianki reklamowe i ścianki wystawiennicze można wykorzystywać w formie reklamy – wtedy najlepiej sprawdzają się nadruki zwiększające świadomość marki, jak np. logo, hasło reklamowe czy opis oferty. Można także wykorzystać ściankę jako element wystroju biura, zmieniając nadruki na przykład zgodnie z porą roku.

Ścianki reklamowe - Warszawa - systemy wystawiennicze

W Strefie Xero oferujemy ścianki reklamowe, dzięki którym można w prosty, a zarazem efektowny sposób zareklamować swoje usługi lub produkty. Cieszą się one bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów, a to z uwagi na ich atrakcyjne ceny i szerokie możliwości zastosowania.W Strefie Xero oferujemy ścianki reklamowe, dzięki którym można w prosty, a zarazem efektowny sposób zareklamować swoje usługi lub produkty. Cieszą się one bardzo dużym zainteresowaniem wśród klientów, a to z uwagi na ich atrakcyjne ceny i szerokie możliwości zastosowania.

Na ściankach reklamowych (np. ścianki pop up, tekstylne) można umieścić właściwie dowolny nadruk. Może to być grafika, logo firmy albo krótki opis działalności firmy. Mogą na niej także zagościć hasła reklamowe, dopasowane do konkretnej okazji. Bardzo często korzysta się z nich podczas różnego rodzaju konferencji, szkoleń czy targów, ale nic nie stoi też na przeszkodzie, by znajdowały się na stałe w siedzibie firmy – na przykład w okolicach recepcji. Ogromną zaletą tych produktów reklamowych jest to, że bardzo łatwo się je montuje i składa, a poszczególne elementy konstrukcji nadają się do wielokrotnego zastosowania.

Na rynku dostępnych jest kilka typów ścianek reklamowych, ale najbardziej rozpowszechnionym jest ścianka tekstylna. Rozstawia się je na aluminiowym stelażu, którego wysokość można oczywiście regulować, na którym następnie zawiesza się zadrukowany materiał (do wyboru jest druk jedno- i dwustronny).

Oprócz ścianek tekstylnych godne polecenia są także gotowe ścianki wystawiennicze: ścianki pop-up, ścianki hop-up, w których także stosuje się aluminiowe stelaże i tkaniny, które mocuje się do konstrukcji na rzepy oraz ścianki modułowe, stwarzające możliwość łączenia ze sobą kilku niezależnych elementów.

Eksperci z naszej firmy podejmą się stworzenia nawet najbardziej wymagającej ścianki reklamowej – zapraszamy do kontaktu! Ścianki reklamowe - Warszawa - ścianki pop up, tekstylne, modułowe - sprawdź.