Planujesz szkolenie lub konferencję? Sprawdź, co możemy Ci zaoferować

Organizacja szkoleń, sympozjów i konferencji to inspirujące, ale też wymagające pod względem logistycznym przedsięwzięcie. Ważne jest, aby podczas tego rodzaju spotkań zaprezentować się w sposób możliwie najbardziej profesjonalny, a w tym z pewnością pomocne będą starannie przygotowane i ciekawie zaprojektowane materiały.

Ulotki

O zainteresowanie potencjalnych klientów własnymi usługami lub produktami można zabiegać na wiele sposobów. Jednym z najbardziej popularnych materiałów reklamowych są ulotki, które – wbrew pozorom – mogą mieć naprawdę kolosalne znaczenie dla budowania sukcesu marki. Ważne, by były dopracowane pod względem wizualnym i aby można się z nich było dowiedzieć wszystkich najważniejszych rzeczy dotyczących profilu działalności danej firmy. Ładny papier, dobrze dobrana czcionka, przykuwające wzrok elementy graficzne – dzięki współpracy ze Strefą Xero z pewnością uda się Państwo stworzyć ulotki, po które goście organizowanych przez Was szkoleń i konferencji będą sięgać z zainteresowaniem.

Papier firmowy

Dla uczestników zaproszonych na szkolenie lub konferencję należy przygotować szereg materiałów piśmienniczych, dzięki którym będą mogli podczas spotkań wynotowywać co ważniejsze rzeczy. To doskonała okazja, by zareklamować swoją firmę. Przychylność słuchaczy można zyskać nie tylko ofiarowując im długopisy reklamowe, ale też estetyczny papier firmowy, na którym można umieścić logo oraz na przykład najważniejsze dane teleadresowe przedsiębiorstwa.

Plakaty

Nic tak skutecznie nie przyciąga uwagi gości zaproszonych na szkolenie, co mocny wizualny przekaz. Warto zatem zadbać o przygotowanie ciekawych plakatów, na których zaprezentowane będą wybrane informacje: czy to w formie infografik, czy chwytliwych haseł. Nasi specjaliści mają w tym zakresie ogromne doświadczenie i z chęcią doradzą i pomogą w stworzeniu optymalnych projektów.

Artykuły biurowe

Aby wiedza i wiadomości zdobyte podczas szkolenia i konferencji nie wyparowały z głowy uczestników zaraz po ich zakończeniu, warto przygotować dla nich specjalne materiały biurowe, w których będą mogli gromadzić wszystkie swoje notatki i materiały reklamowe. Do tego zadania najbardziej odpowiednie będą na przykład teczki lub segregatory. Na nie także można nanieść logo firmy bądź wybrane informacje na jej temat. Dzięki temu goście na długo zapamiętają szkolenie i z pewnością będą chcieli bliżej zapoznać się z oferowanymi przez organizatora produktami lub usługami.