Jaki rodzaj wizytówki wybrać?
Wizytówki firmowe to ważny element pozwalający na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Ich posiadanie świadczy o naszym profesjonalizmie i poważnym podejściu do biznesu. Pomagają w kontakcie z Klientem, a także są skuteczną formą reklamy. Inwestycja w wizytówki na pewno Ci się opłaci, szczególnie, że koszty ich wydrukowania się naprawdę niewielkie!
Wręczając komuś wizytówkę, na pewno zależy nam na zrobieniu dobrego wrażenia, dlatego warto wybrać te, cechujące się najwyższą jakością. Strefa Xero posiada wieloletnie doświadczenie w druku wizytówek i bogatą, atrakcyjną ofertę. Dzięki zaawansowanym maszynom istnieje możliwość wykonania zarówno standardowych wizytówek, jak i nieszablonowych, na przykład w nietypowych formatach i technikach wykończeniowych.
Wizytówki klasyczne - jednostronne
To, jaką formę wizytówki wybierzesz, zależy głównie od Ciebie i dziedziny Twojego biznesu. Jeśli zależy Ci na klasyce, warto zdecydować się na wizytówki jednostronne, które doskonale nadają się do prezentacji danych personalnych czy informacji o firmie. Wizytówki klasyczne jednostronne prezentują się stylowo i z klasą oraz zawierają wyłącznie niezbędne dla Klienta informacje, nie musisz więc obawiać się o zarzucenie go niepotrzebnymi treściami.
Zalety wizytówek dwustronnych
Wizytówki dwustronne dają znacznie szersze pole do popisu. Są idealne dla osób, które pragną zamieścić na nich więcej treści, wykraczających poza podstawowe dane personalne, gdyż posiadają druk z obu stron. Na jednej z nich możemy umieścić na przykład logo firmowe bądź przyciągającą wzrok grafikę. Jeśli jednak chcemy jasno określić cel oraz ofertę naszej firmy, warto obie strony zapełnić treścią, informując Klienta o podstawowym zakresie naszej działalności. Wizytówki dwustronne doskonale sprawdzą się w branżach kosmetycznych czy fizjoterapeutycznych.
Wygląd i jakość wizytówek
Wizytówki mogą być wykonane w różnych technikach poligraficznych – foliowane (błyszczące), bez folii (matowe) oraz na wielu typach papieru – karton, papier kredowy. Wizytówki foliowane cechują się doskonałą wytrzymałością, zaś wizytówki matowe atrakcyjnym wyglądem i odpornością na zabrudzenia. Dla osób, które chcą znacząco wyróżnić profil swojej działalności, idealne będą wizytówki w nietypowych formatach bądź technikach wykończeniowych (tłoczenie, lakier UV), które już na pierwszy rzut oka będą wzbudzać zainteresowanie i przyciągać wzrok. Inwestując w wizytówki firmowe, warto zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy detal, tak by całość była spójna i przekazywała wszystkie najważniejsze informacje dla Klienta.