Wizytówki gdzie zamówić

Spis treści
Wizytówki zamówienie
Wizytówki na zamówienie
Wizytówki zamówienie online
Wizytówki online własny projekt
Wizytówki z projektem
25.11.2021

Wybór drukarni, która wykona nasze wizytówki, to kluczowe zadanie, które odpowiada za ich jakość, prezentację i trwałość. A to przecież najważniejsze, aby zaprezentować się w sposób profesjonalny. Jak wiemy, wizytówki to najlepiej znana wszystkim forma wymiany danych w biznesie. Produkt ten może również służyć osobie prywatnej, która świadczy pewne usługi i chce być dobrze zapamiętana wśród potencjalnych klientów. Gdzie zamówić druk wizytówek? Jak zamówić wizytówki?

Z poniższej treści dowiesz się, jakie są rodzaje wizytówek, w jaki sposób zaprojektować własne wizytówki, czy warto używać gotowych szablonów, na czym polega druk cyfrowy, jak zlecić indywidualny projekt wizytówek, gdzie zamówić własną wizytówkę oraz jaki rodzaj druku wybrać.

Wizytówki zamówienie

Zanim zdecydujemy się na wydrukowanie wizytówek, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na kilka pytań z tym związanych. Jakich?

Zastanówmy się nad tym, co chcemy zamieścić w danej wizytówce - o czym ma ona informować, jakie dane mają być na niej zawarte i jak chcemy przekonać do siebie potencjalnego klienta. Kiedy już wiemy, w jaki sposób ma wyglądać wizytówka, wybierzmy drukarnie, w której złożymy swoje zamówienie.

O czym musimy pamiętać, zlecając wydruk wizytówek? Kilka podstawowych kwestii, to:

  • ilość stron - istnieje możliwość wyboru wizytówek jedno i dwustronnych(te są najbardziej popularne).
  • technika druku - istnieją dwie techniki druku - cyfrowy i offsetowy. Druk offsetowy jest bardziej dokładny i subtelniejszy, pozwala na stosowanie przeróżnych materiałów, np. papierów barwionych. Natomiast druk cyfrowy jest dokładniejszy przy mniejszych nakładach - np. 100 sztuk. Nie wymaga on naświetlania klisz, sama produkcja zajmuje mniej czasu, niestety ten rodzaj druku posiada ograniczenia co do rodzajów papierów.
  • rodzaj papieru - wizytówki powinny być sztywne, dlatego też zaleca się wykonywanie ich na papierze o gramaturze 300 - 350 g. Możemy również zdecydować się na foliowanie wizytówek, jak i na rodzaj papieru, na jakim mają zostać one drukowane. Najpopularniejsze rodzaje papierów to: papier o strukturze prążkowanej, papier barwiony, kratkowany, imitujący skórę, papier kredowy matowy jak i kredowy błyszczący.
  • rodzaj uszlachetnień - istnieją różne rodzaje uszlachetniania, do najpopularniejszych należą: dodatkowy kolor farby złoty lub srebrny, foliowanie folią matową, błyszczącą lub matową + lakier wybiórczy

Wizytówki na zamówienie

W obecnych czasach zamówienie wizytówek nie jest czynnością trudną. Owszem, jeśli chcemy, możemy zamówić indywidualny projekt wizytówek zgodny z naszymi wytycznymi, płacąc za to grafikowi. Możemy również zamówić projekt w stacjonarnej drukarni, która przy pomocy pracowników pomoże nam wykonać wizytówkę. Istnieje jednak również trzecia możliwość - wykonanie projektu wizytówki w drukarni online. Na stronie takiej drukarni możemy w prosty sposób zaprojektować swoją wizytówkę z wybranego przez siebie szablonu, są one dopasowane do poszczególnych usług. Co więcej, jeśli nie posiadamy loga firmy, możemy zlecić jego wykonanie i zaprojektowanie przez internet. To prosty i wygodny sposób na wydrukowanie swoich wizytówek.

Kiedy podamy wszystkie informacje, które mają widnieć na wizytówce wraz z grafikami, które chcemy na niej umieścić, wysyłamy zlecenie, a następnie otrzymujemy wstępną wycenę. Godząc się na dane warunki, otrzymamy gotowy projekt do akceptacji, który możemy zmieniać zgodnie z naszymi upodobaniami, jeśli coś nas nie satysfakcjonuje. Zatwierdzony przez nas projekt zostanie wydrukowany przez drukarnię internetową i wysłany na nasz adres korespondencyjny.

Wizytówki zamówienie online

Ceny za tego typu usługi zależą od cennika danej firmy, są one jednak porównywalne do cen wykonania wizytówek w drukarniach stacjonarnych. To, jaki sposób tworzenia swoich wizytówek wybierzemy, jaki rodzaj materiału wybierzemy oraz co będzie na nich zawarte zależy od naszych oczekiwań, upodobań i od rodzaju usług, jakie wykonujemy. Dobrym pomysłem jest posilenie się w tej kwestii wiedzą profesjonalistów, którzy pomogą nam wykonać wizytówkę dopasowaną do naszej działalności.

Wizytówki online własny projekt

Istnieje możliwość wykonania własnego projektu wizytówki, bez konieczności zamawiania go czy to u grafika czy w wybranej drukarni. W jaki sposób samemu zaprojektować wizytówkę? Potrzebny nam będzie do tego jeden z bezpłatnych programów stworzonych do tworzenia wizytówek lub też skorzystanie z jednej ze stron internetowych, która udostępnia darmowy kreator wizytówek. Na takiej stronie wykonany wizytówkę od podstaw lub też będziemy mieć możliwość skorzystania z dostępnych szablonów, które w prosty sposób pozwolą nam na zaprojektowanie własnej wizytówki.

Wizytówki z projektem

Jeśli nie chcemy bawić się w projektowanie wizytówki własnoręcznie bądź też nie mamy pojęcia o tym, jak ma wyglądać wizytówka, by dobrze spełniała swoją rolę, możemy skorzystać z pomocy profesjonalisty, który wykona taki projekt za nas. Również w drukarniach możemy poprosić o wstępny projekt naszej wizytówki, oczywiście obie możliwości wymagają odpowiedniej opłaty. Projekt wizytówki powinien być dopasowany do naszej branży jak i grupy naszych klientów. Projekt powinien być także dobrany do rodzaju druku i papieru. A jakie elementy powinny znajdować się na wizytówce?

  • nasze imię i nazwisko
  • nazwa lub logo firmy
  • numer kontaktowy
  • adres e-mail
  • adres strony internetowej
  • usługi jakie wykonujemy
  • adres social media
  • dane teleadresowe
  • nip i regon
  • kod QR z danymi lub linkiem do strony internetowej do zeskanowania telefonem komórkowym (to nowość i dodatkowa opcja, która nie jest konieczna, jednak pomocna i modna).

Sam koszt projektu wizytówki nie jest oczywisty. Proste projekty mogą być wliczane w ogólną cenę druku, a te bardziej złożone, indywidualne - wycenione na dodatkowe kilkadziesiąt złotych. Wszystko zależy od miejsca, w którym składamy zamówienie projektu i aktualnego cennika takiej usługi.