Koperty firmowe
Koperta to jeden z podstawowych elementów wyposażenia każdego biura. Koperty firmowe odgrywają bardzo ważną rolę w działalności biznesowej. Ich funkcja nie sprowadza się jedynie do przesyłania korespondencji - jeśli umieścimy na nich estetyczny, firmowy nadruk, mogą stać się również skutecznym narzędziem wizerunkowym. Dlaczego zatem warto używać kopert z nadrukiem zamiast klasycznych, czystych kopert?
Stosowanie kopert firmowych poprawia rozpoznawalność marki, to jedna z głównych zalet ich zastosowania. Dzięki logo umieszczonemu na kopercie odbiorca łatwiej zapamięta firmę, od której otrzymał korespondencję.
Kolejny plus kopert firmowych, to łatwiejsze i szybsze ich adresowanie. Korzystając z kopert z nadrukiem możemy zaoszczędzić nieco czasu podczas adresowania biznesowej korespondencji. Dlaczego? Dzięki wydrukowanym danych nadawcy na kopercie, odpada nam konieczność ręcznego ich wypisywania, co jak wiadomo oszczędza dużą ilość czasu. Warto również zwrócić uwagę na walory estetyczne takich kopert. Elegancka koperta z nadrukowanym logiem firmy i danymi nadawcy wygląda zdecydowanie lepiej, niż odręcznie wypisana koperta. Dzięki zastosowaniu kopert firmowych z nadrukiem w swojej korespondencji biznesowej, wzmocnisz profesjonalny wizerunek swojego przedsiębiorstwa, dodasz mu klasy i szyku, a to niezmiernie ważne w odniesieniu do potencjalnego klienta.
Koperty z nadrukiem firmowym
Koperty firmowe mają bardzo uniwersalne zastosowanie. Doskonale sprawdzają się nie tylko do rozsyłania korespondencji do kontrahentów, ale także podczas promowania nowych produktów, czy też w momencie organizacji eventu firmowego - w takiej sytuacji możesz zamówić koperty ze specjalnym nadrukiem przystosowanym na daną okazję. Tak odpowiednio przygotowana koperta z całą pewnością zostanie szybciej dostrzeżona i otwarta przez odbiorcę, niż zwykła koperta bez nadruku czy informacji o danym wydarzeniu, zagubiona w stosie innej korespondencji.
Koperty z logo firmy
Koperty z logo firmy można z łatwością skomponować z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Jakimi? Na przykład z wizytówkami, papierem firmowym czy innymi materiałami reklamowymi. Stosując tego typu rozwiązanie i ujednolicając notesy firmowe, koperty, wizytówki czy też teczki, tworzysz jednolitą całość wpływającą na profesjonalny wizerunek firmy, a to generuje pozytywny odbiór w oczach kontrahentów czy też nowych klientów.
Małe koperty na wizytówki
Pierwsze wrażenie jest niezmiernie istotne, dlatego tak ważne jest to, by promując swoją firmę, przywiązywać wagę do najmniejszych szczegółów. Koperty na wizytówki są w tym ogromnie pomocne. Można zamawiać je na specjalne życzenie, indywidualnie dopasowując do wizytówek firmowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu każda z wizytówek będzie wyglądała profesjonalnie.
Koperty reklamowe
Koperty reklamowe to produkty zaliczane do materiałów promocyjnych firmy. Wyjątkowy charakter tego typu materiałów marketingowych polega na ich praktycznym zastosowaniu. Koperty reklamowe spełniają podwójną funkcję - można w nich wysłać listy jak i przy okazji potraktować je jako materiały reklamowe. Unikatowe, wyróżniające się wśród innych koperty reklamowe, pomagają skutecznie zbudować pozytywny wizerunek firmy. Co jeszcze istotne w kwestii kopert reklamowych? Ważne, żeby zachowały spójność z papierem firmowym. Tak dobrana para materiałów marketingowych to biznesowa wizytówka Twojej firmy. Warto zatem zadbać o jej szatę graficzną i teksty reklamowe, które swoim przekazem będą skutecznie zachęcały do skorzystania z usług danej placówki.
Koperty z własnym nadrukiem
Koperty z logo firmy, spersonalizowane za pomocą symboliki stosowanej przez firmę, są ważnym elementem z użyciem którego firma buduje relacje z otoczeniem. Kolorystyka, slogan reklamowy czy logo - wszystko to, co pozwala rozpoznać daną markę jest dobrym elementem wizerunkowym firm z każdej branży, niezależnie od pozycji, jaką zajmują na rynku.
Zaklejanie kopert
Potrzebujesz do swojego biznesu kopert? W naszej drukarni oferujemy liczne rodzaje kopert, a także wiele sposobów zaklejania kopert, w tym na mokro, samoklejące z paskiem lub po prostu samoklejące. Koperty zazwyczaj służą wielu branżom, w tym branży bankowej, handlowej, kosmetycznej, finansowej czy telefonicznej. Niejednokrotnie zdarza się, że trzeba wysłać list do klienta, ponaglić go w kwestii zapłaty czy wysłać mu jakąś ofertę handlową, której nie można wysłać elektronicznie, ponieważ nie podał adresu e-mail lub go po prostu nie posiada.