Reklama firmy przez 365 dni!
Pomimo ogromnej różnorodności kalendarzy cyfrowych i szerokiej oferty aplikacji na smartfony, to jednak z klasycznych kalendarzy, użytkownicy korzystają chętniej i częściej. Wiszące i stojące kalendarze możesz zauważyć niemalże w każdym biurze, urzędzie, na poczcie, czy w prywatnych mieszkaniach. Kalendarz papierowy posiada niezwykle przejrzystą formę i umożliwia łatwą organizację tygodnia. Kalendarz ułatwia także szybkie zaplanowanie czynności, skontrolowanie aktualnej daty i organizację pracy kilku osób jednocześnie. Warto zatem skorzystać z funkcjonalności kalendarza i wykorzystać go do reklamowania swojej działalności. Kalendarz jako upominek firmowy sprawia, że klienci będą z niego często korzystać, systematycznie utrwalając wizerunek i logo firmy.
Idealny prezent firmowy
Wewnątrz kalendarza możesz opublikować zdjęcia, ściśle związane z zakresem twojej działalności. Im lepiej będzie zaprojektowany kalendarz, tym chętniej klienci będą z niego korzystali. Postaw na dobry jakościowo projekt, który będzie efektownie prezentował założenia firmy. Przejrzysty i estetyczny kalendarz, pozwoli uzyskać najlepsze efekty promocji. Nie wahaj się korzystać z usług doświadczonych projektantów, którzy nie tylko precyzyjnie określą odbiorcę, cel i problem użytkowników, ale także nadadzą produktowi atrakcyjną formę. Kalendarz spójny z identyfikacją wizualną firmy wspierający kampanię marketingową, wiele mówi o profesjonalnym podejściu firmy do klienta.
Kalendarz wiszący
To wygodny rodzaj kalendarza, w którym miesiące są rozmieszczone na oddzielnych arkuszach. Kalendarze wiszące dają wgląd w szerzy okres czasowy i są bardzo czytelne - nawet z dużej odległości. Duży format kalendarza wiszącego, daje wiele możliwości marketingowych. Znajdzie się w nim miejsce nie tylko na podstawowe dane firmy, ale także przekazanie większej ilości informacji. Kalendarz może prezentować treści subtelnie nawiązujące do obszarów działalności firmy, a im będą ciekawsze, tym bardziej zapadną w pamięć użytkownika. Kalendarz może być wzbogacony o różne wskazówki, sentencje, dodatkowe tabelki lub miejsce na notatki, tak, aby cechował się jak największą użytecznością w danej branży.
Kalendarze biurkowe
Popularnym produktem są także mniejsze wersje kalendarzy firmowych, z przeznaczeniem na biurko. Mają one najczęściej formę piramidki wykonanej z tektury, która przedstawia pojedyncze miesiące. Kalendarz biurkowy może także przybrać formę kalendarza spiralnego. Oba produkty, pomimo swoich niewielkich rozmiarów mogą być skuteczną formą reklamy. Z powodzeniem można umieścić na nich logo i nazwę firmy, i wykorzystać tylną płaszczyznę kalendarza firmowego do wyeksponowania treści promocyjnych. Pomimo, iż tył kalendarza nie jest widoczny dla użytkownika znajdujące się za biurkiem, jest on czytelny dla innych znajdujących się w pomieszczeniu odbiorców. Wyeksponowanie tyłu kalendarza, pozwala zwiększyć szanse na zapamiętanie wizerunku firmy.
Kalendarz książkowy
Kalendarz firmowy w formie książki, to doskonały prezent dla stałych klientów. Może to być także gratisowy dodatek do większych zakupów. To niezobowiązujący upominek o wartości praktycznej, który będzie używany przez klienta przez okres całego roku. Przeważnie wręcznie kalendarza kontrahentom spotyka się z przychylnym odbiorem i jest nienachalnym gadżetem reklamowym. Kalendarze firmowe mogą być z powodzeniem używane także wewnątrz własnej firmy. Mogą posłużyć do usprawniania pracy zespołu i ułatwić organizację pracy. Firmowy kalendarz używany przez pracowników, to także świetny sposób na świadome budowanie wizerunku marki.
Czy warto inwestować w kalendarz firmowy?
Na projekt oraz wydruk kalendarza, trzeba przeznaczyć pewne fundusze i trochę czasu. Estetyczny i praktyczny projekt kalendarza, powinien być wykonany przez doświadczonego projektanta. Druk kalendarzy, zwłaszcza wzbogacony o pewne uszlachetnienia, będzie kosztowny, jednak oferty dobrych drukarni nie muszą mocno nadwyrężyć firmowego portfela. Uwzględniając wysoką skuteczność marketingową kalendarzy firmowych, warto w nie zainwestować swój czas i środki.