Ochota 22 668 44 74
Ursus 22 424 64 54
Ochota 22 668 44 74
Ursus 22 424 64 54

Witryna reklamowa - sposób na przyciągnięcie uwagi klienta

Każda firma musi dbać o rozpoznawalność swojej marki oraz wysoki poziom usług. Jeden i drugi czynnik przyciągnie nowych klientów i utrzyma dotychczasowych. W budowaniu rozpoznawalności oczywiście pomaga reklama.

Reklama dźwignią handlu. Dobrze jest jednak zainwestować w taką, która zamiast drażnić, przyciągnie i rozpowszechni informacje. Przejrzysty układ treści, przyjazne kolory, przydatne informacje, chwytliwe hasło – to elementy, którymi trzeba zapełnić powierzchnię reklamową. Do dyspozycji są przede wszystkim witryny sklepów i siedzib firmowych.

Reklama na szybach

Od jakiegoś już czasu ulicami miast jeżdżą autobusy i tramwaje pokryte w całości treściami reklamowymi. Ich okna oklejone są specjalną folią dziurkowaną, dzięki której pasażerowie od wewnątrz widzą szczegóły trasy, a z zewnątrz widać pełny, kolorowy obraz. Taką samą folię stosować można na witrynie sklepowej.

Witryna reklamowa

Zaletą tego rozwiązania jest powiększenie powierzchni reklamowej z samego szyldu do całej ściany. Taki obraz widoczny jest z daleka, nazwa pozostaje czytelna, a logo rozpoznawalne. Folia wpuszcza światło dzienne do wnętrza lokalu, a równocześnie na zewnątrz prezentuje wyrazisty obraz. Nie trzeba zresztą wyklejać całej witryny, ponieważ druk może być w każdej wielkości i kształcie.

Oklejanie witryny

Oklejenie witryny można wykonać od wewnątrz lub zewnątrz szyby. Klejenie wewnętrzne ochroni grafikę przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi i odklejaniem, natomiast przez przytwierdzenie naklejki od zewnątrz uniknąć można niepotrzebnego odbicia, jeśli szyba jest podwójna. W gorące, letnie dni folia zatrzyma część promieni słonecznych, obniżając temperaturę w lokalu.

Rozpoznawalność marki

Witryna pokryta charakterystyczną grafiką pomoże zwłaszcza właścicielom sieci sklepowych lub usługowych. Okno każdego z lokali sieciowych powinno wyglądać tak samo – dzięki temu klient, który zapamiętał firmę z wcześniejszych pozytywnych doświadczeń, chętnie wejdzie w jej progi wszędzie, gdzie zobaczy znane sobie barwy.

Więcej niż szyld

Każdy sklep inwestuje w tablicę z nazwą i podświetlany szyld przytwierdzony prostopadle do ściany budynku. Niejeden starannie dobiera układ towaru na wystawie i zmienia go co sezon. Kawiarnia wystawia potykacz z informacją o swoich specjałach. Restauracja przed wejściem umieszcza nawet pulpit prezentujący menu. Tymczasem wszystkie lokale mogą wykorzystywać wielkoformatową reklamę, jaką jest ich własna witryna. Wystarczy dobrze zaprojektowana naklejka.